2017. szeptember 25., hétfő

Házirend

A Zuglói Babahordozó Klub alkalmait azért szervezzük, hogy a hasonló szemléletű családok rendszeresen találkozhassanak és különböző témákban (hordozás, szoptatás, válaszkész gondoskodás, együtt alvás, mosható pelenkázás, környezettudatos- valamint egészséges életmód, várandósság, szülés stb.) beszélgessenek, előadásokat hallgassanak, tapasztalatokat cseréljenek és ismerkedjenek.

1. A részvételi díj 700 Ft (2018. január 1-től 1000 Ft) családonként és alkalmanként, amit terembérletre, klubos beruházásokra fordítunk. Ezt kérjük érkezéskor befizetni.
2. A Zugló Babahordozó Klub eseményein lehetőség van arra, hogy a Klub hordozóeszközeit a klubtagok kipróbálják, a kötésekkel, eszközökkel kapcsolatosan kérdezzenek. Felhívjuk azonban a figyelmet arra, hogy személyre szabott konzultációt, amely magában foglalja a kötés/kötések megtanítását, az eszköz pontos, biztonságos beállítását csak a család otthonában, előre egyeztetett időpontban és áron tudunk biztosítani. További információk a Zuglói Babahordozó Klub által kiadott Segítségnyújtás irányelvek dokumentumban olvashatók (elérhető a Zuglói Babahordozó Klub facebook oldalán, ill. blogján).
3. A Zuglói Babahordozó Klub hordozási tanácsadóin kívül más ne folytasson tanácsadói tevékenységet a klubban.
4. A Zuglói Babahordozó Klubban pénzmozgással együtt járó adásvételi tevékenység nem folyhat, kivéve az előadások kapcsán előre meghirdetett rend szerint. Pénzmozgással nem járó átadásra, átvételre természetesen van lehetőség a klub résztvevői között.
5. A Zuglói Babahordozó Klubban tartott foglalkozásokon a gyermekek a szülőkkel együtt vesznek részt. A gyermekek testi épségéért minden esetben a kísérő szülő felel, felügyeletüket önmaga köteles ellátni.
6. Beteg gyermeket kérjük, ne hozzon a szülő a klubba, nehogy megfertőzze a többieket!
7. Az értékeket a résztvevők ne hagyják őrizetlenül, mert ezek eltűnéséért nem tudunk felelősséget vállalni.
8. A Klubban kúszó-mászó babák is megfordulnak, ezért kérjük a résztvevőket, hogy a foglalkozásokra hozzanak magukkal zoknit, vagy váltócipőt, papucsot, amit az utcai cipő helyett viselhetnek a teremben.
9. Az előadások legkésőbb 10:10 órakor kezdődnek, ez idő alatt kérjük, hogy a résztvevők lehetőség szerint maradjanak a teremben.
10. Előadások alkalmával kérjük, hogy a résztvevők minél kevesebb zajjal legyenek! Mivel babaklubban vagyunk, a gyermekeket nem lehet lehalkítani, de mi, felnőttek próbáljunk meg csendben lenni, és figyelni a saját gyermekünkre. Aki beszélgetni szeretne, az kimehet az előtérbe, de tiszteljük meg az előadót azzal, hogy lehetőség szerint csendben odafigyelünk!
11. Kérünk mindenkit, hogy nagyon vigyázzon a tisztaságra! Bögrében, pohárban italt, ill. morzsálódó ennivalót ne vigyünk be a terembe, azokat a résztvevők a folyosón vagy a recepción fogyasszák, a gyermekeket inkább itatós pohárból kínálják.
12. A játszóház és az ott található játékok épségére vigyázzunk!
13. Kérjük a résztvevőket, hogy segítsenek a klub végeztével elpakolni, rendet tenni a teremben, folyosón!
14. Természetesen tilos a dohányzás. Kijelölt dohányzóhely az épület előtt található.
15. Babakocsival a Játszóház előterében, illetve udvarában lehet parkolni.

A Zuglói Babahordozó Klub tanácsadói 2016.09.01-től:
Mátyus Éva
Molnár Gabriella
Török Ágnes